Vastgoed-admin inspireert je

Outsourcing

Outsourcing zit in de lift

Outsourcing zit in de lift en dat blijkt uit een onderzoek van Equaterra bij de 200 grootste bedrijven in ons land.  Het gaat niet meer ...
Lees meer →

Ook last van “no shows”? Gebruik een afschrikkingsmiddel.

Je kent het waarschijnlijk wel? Je maakt het eigendom klaar om te verkopen / verhuren, zet alle lichten aan, verlucht even de woning en de ...
Lees meer →

Hoe je marktaandeel vergroten? Meer inkopen uit minder m².

Vandaag is specialisatie en efficiëntie belangrijk om een maximum aan rendement te halen uit je inspanningen en financiële impulsen. Heel de dag rondrijden van afspraak ...
Lees meer →

Kunnen je kandidaten online een afspraak maken?

Als de jongeren de “bellen” app zouden kunnen verwijderen op hun telefoon zouden ze dit zeker doen. De nieuwe generatie haakt af als ze dienen ...
Lees meer →

Maak je van je klanten je ambassadeurs of saboteurs?

Mond aan mond reclame is vandaag de dag misschien één van de belangrijkste inkooptools voor de toekomst. Dankzij verwijzingen via-via kom je in contact met ...
Lees meer →

Wat straal je uit? Welke lichaamstaal gebruik je?

We staan er misschien (niet) voldoende bij stil maar de uitstraling, het stemgeluid, het oogcontact, de geur en de juiste communicatie brengen je al een ...
Lees meer →

Online tekenen? De voordelen en nadelen.

Een elektronische handtekening bestaat uit aan elkaar gelinkte elektronische gegevens die de ondertekenaar gebruikt om te ondertekenen en vormt onder bepaalde voorwaarden de ‘geschreven’ handtekening. ...
Lees meer →

Gentrificatie. In welk segment van de markt zit je?

Geen evidente vraag want de markt verandert, de sociaal-economische omgeving verandert, de ouderen maken plaats voor de jongeren en door de gentrificatie verandert je publiek, ...
Lees meer →

Een quiz voor heel je kantoor? Fun en leerrijk

Op een speelse manier juridisch blijven leren? Organiseer maandelijks een quiz voor heel je kantoor. Laat iedereen hier aan meewerken zodat dit een gedragen doelstelling ...
Lees meer →

Even intens sparren voor een inkooptraining?

Zwetende handen, trillende stem, bibberen, uitstellen, zweetparels op je voorhoofd, okselgeuren, nog een koffie drinken, even luchtje scheppen, wat als ik een kwade persoon hoor ...
Lees meer →

Hoe staat je cashflow? 80/20 regel? 10% buffer?

Het is misschien (niet) het meest euforische moment van het kwartaal en je mag alle facturen en onkosten naar je boekhouder sturen die je vervolgens ...
Lees meer →

Doe eens zot! Je kijkcijfers zullen fors verhogen.

Grote bedrijven ‘verkopen’ niets. Ze reiken alleen een idee aan, een gevoel, een (verborgen) verlangen, een hoop, een euforie, een toekomst… geen saaie immo-reclame Bekijk ...
Lees meer →

Wat is uw Unique Selling Proposition?

Hoe herkennen mensen je? Wat blijft mensen bij als ze je gezien hebben? Welke indruk heb je achtergelaten? Hoe zouden ze je (uiterlijk) beschrijven? Wat ...
Lees meer →

Heb je het gevoel dat je overal een brand moet blussen ?

Misschien ken je het gevoel? De verkopers/verhuurders bellen je constant met de vraag hoe de verkoop/verhuur loopt, kopers/huurders bellen je continu en de dag is ...
Lees meer →

Push of pull-marketing. Wat werkt er vandaag nog?

Om onmiddellijk een antwoord te geven op deze vraag is dat Pull niet zonder Push kan en je Push zal nodig hebben om Pull te ...
Lees meer →

Een professionele fotograaf inschakelen? Een must?

Deze vraag zal je je zeker al gesteld hebben en terecht, want waarom iemand inhuren terwijl je zelf foto’s kan trekken en je helemaal euforisch ...
Lees meer →

Geurmarketing. De moderne marketing.

Ben je ooit al eens (on)bewust aangetrokken tot iets? Wanneer je vroeger iets wilde kopen was naambekendheid, een goede prijs-kwaliteit en enkele reviews voldoende maar ...
Lees meer →

Een persoonlijk bericht op je “te koop” uithangbord.

Wat is er beter en haalt meer bereik dan een publiciteitspaneel te plaatsen op een drukke weg waar een persoonlijke tekst op staat. Dit raakt ...
Lees meer →

Top 14 communicatiefouten. Herken je je hierin?

Het is soms grappig hoe mensen met mekaar (niet) spreken, hoe misverstanden ontstaan door simpele regels niet toe te passen, hoe belangrijke informatie verdwijnt in ...
Lees meer →

Storytelling | Betrek je klanten in je verhaal.

Een verhaal vertellen over jezelf of je bedrijf trekt de aandacht, maakt je bereikbaar en je stelt je open voor de ander maar dit noodzaakt ...
Lees meer →

Een informatie tent op de wekelijkse markt?

Waar kom je op 5 uur tijd meer dan 1000 mensen tegen? En dan spreken we over écht fysieke contacten? Misschien wel je wekelijkse markt ...
Lees meer →

Fiets jij door je gemeente? Sympathiek en groen.

Eigenlijk gaat het hier niet om de fiets zelf, al kan je je (bak) fiets wel eens mooi en stijlvol van reclame voorzien zodat iedereen ...
Lees meer →