Professionaliseer je vastgoedteam met een ervaren vastgoed assistent

Waarom een vastgoed assistent onmisbaar is voor elk makelaarskantoor

Als makelaar weet je hoe snel de stapel dossiers, contracten en administratieve verplichtingen zich opstapelen. Een professionele vastgoed assistent zorgt ervoor dat jouw kantoor vlot blijft draaien, zodat jij je volledig kunt richten op klanten, panden en acquisitie. Bij Vastgoed-Admin bied je jezelf niet enkel meer ademruimte, maar een partner die meeloopt in jouw ritme.

Wat doet een vastgoed assistent?

Een vastgoed assistent neemt een brede reeks taken op zich waarin organisatie, nauwkeurigheid en kennis van vastgoed-administratie samenkomen. Denk daarbij aan:

Waarom kiezen voor onze vastgoed assistent?

Bij Vastgoed-Admin krijg je meer dan enkel ondersteuning: je kiest voor kwaliteit, flexibiliteit en ervaring.

Hoe Vastgoed-Admin jou helpt met een assistent in vastgoed en zoveel meer

Met Vastgoed-Admin kies je voor een partner met ervaring & flexibiliteit. Of je nu éénmalig bijspringt of structureel werkt met ons: onze freelance vastgoed-ondersteuning en andere diensten zijn op maat van jouw kantoor.

Vastgoedadministratie

OVAM, stedenbouw,, antiwitwasverplichtingen, …
Wij stellen alle nodige attesten op en beheren de uitgebreide administratie, voor en na de verkoop.

Juridische begeleiding

Je zit even vast met een juridisch hoofdstuk? Voor onze (notariële) juristen is dit geen probleem. De in-house kennis is beschikbaar zodat je snel een antwoord krijgt.

opleiding

Geen inkopen, schrik van je telefoon, je communicatie is aan verbetering toe, je krijgt klachten binnen, je panden geraken niet verkocht? Even sparren kan al voor heel wat opluchting zorgen.

Nog andere taken waarmee wij je kunnen ontzorgen?

Onze formules voor een vastgoed assistent

Bij Vastgoed-Admin kies je zelf hoe intensief je wilt samenwerken met je vastgoed assistent. Met onze A-la-carte formule neem je enkel ondersteuning waar je nood aan hebt, zoals hulp bij contracten, documenten of dossierbeheer. Kies je voor Full Support / All-in, dan zorgt jouw vastgoed assistent voor het volledige administratieve traject: van compromis tot archivering en opvolging van wettelijke verplichtingen.

Het vastgoed-admin-recept…

Plan vrijblijvend een gratis digitaal verkenningsgesprek om jouw ondersteuningsvragen te bespreken. Samen verkennen we de beste aanpak en een voorstel op maat.

Teams en Sharepoint zijn onze favoriete omgevingen: daar kan jij alle nodige documenten veilig met ons delen, via een unieke toegang.

Onze professionals gaan aan de slag – en dat doen we heel transparant. Onze vooruitgang kan je 24/7 volgen in een overzichtelijke Excel-sheet.

Wij zijn snelle werkers: binnen de 2 werkdagen verschijnen al jouw gewenste documenten in onze gedeelde hub. Zo ben je snel up-to-date en kan je je klanten snel van alle informatie voorzien.

Duurt het toch eens wat langer? Dan laten we dat meteen weten zodat jij goed geïnformeerd blijft.

Vrouw lacht naar haar telefoon terwijl ze aan het noteren is.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw vastgoedadministratie?

Bekijk onze formules en tarieven of stel snel je vraag via Whatsapp.