Freelance vastgoed ondersteuning & administratie voor makelaars
freelance ondersteuning: flexibel, efficiënt en stressvrij
Efficiënte freelance vastgoed-ondersteuning geeft jou als makelaar de ruimte om je te focussen op wat écht telt: klanten, panden en groei. Administratieve & juridische taken kosten vaak veel tijd en zorgen voor stress. Met Vastgoed-Admin besteed je deze uit aan een partner die flexibel inzetbaar is, wanneer jij dat nodig hebt. Neem vandaag nog contact op en ervaar hoe freelance vastgoedadministratie jouw kantoor kan ontlasten.
Wat betekent "freelance vastgoed" bij ons?
- Flexibele inzet: geen vaste verplichtingen, je schakelt ons in op projectbasis of voor een bepaald volume.
- Transparante prijs en discrete werkwijze.
- Juridische en administratieve experts die op afstand meewerken, met ervaring in vastgoed, makelaardij en notariaat.
- Voorzien in alle stappen: opmaak van koop- & verkoopbeloftes, compromis, huur-contracts, (andere) overeenkomsten, attesten, naleving wetgeving, etc.
Hoe Vastgoed-Admin jou helpt met een freelancer in vastgoed en zoveel meer
Met Vastgoed-Admin kies je voor een partner met ervaring & flexibiliteit. Of je nu éénmalig bijspringt of structureel werkt met ons: onze freelance vastgoed-ondersteuning en andere diensten zijn op maat van jouw kantoor.
Vastgoedadministratie
OVAM, stedenbouw,, antiwitwasverplichtingen, …
Wij stellen alle nodige attesten op en beheren de uitgebreide administratie, voor en na de verkoop.
Juridische begeleiding
Je zit even vast met een juridisch hoofdstuk? Voor onze (notariële) juristen is dit geen probleem. De in-house kennis is beschikbaar zodat je snel een antwoord krijgt.
opleiding
Geen inkopen, schrik van je telefoon, je communicatie is aan verbetering toe, je krijgt klachten binnen, je panden geraken niet verkocht? Even sparren kan al voor heel wat opluchting zorgen.
Nog andere taken waarmee wij je kunnen ontzorgen?
Onze formules voor freelance vastgoed
Bij Vastgoed-Admin kies je zelf hoe uitgebreid de samenwerking is. Met de A-la-carte formule nemen we enkel de taken over waar je ondersteuning bij nodig hebt, zoals contracten of dossierbeheer. Met Full Support / All-in verzorgen wij het volledige administratieve traject, van compromis tot archivering en wettelijke opvolging.
Het vastgoed-admin-recept…
Plan vrijblijvend een gratis digitaal verkenningsgesprek om jouw ondersteuningsvragen te bespreken. Samen verkennen we de beste aanpak en een voorstel op maat.
Teams en Sharepoint zijn onze favoriete omgevingen: daar kan jij alle nodige documenten veilig met ons delen, via een unieke toegang.
Onze professionals gaan aan de slag – en dat doen we heel transparant. Onze vooruitgang kan je 24/7 volgen in een overzichtelijke Excel-sheet.
Wij zijn snelle werkers: binnen de 2 werkdagen verschijnen al jouw gewenste documenten in onze gedeelde hub. Zo ben je snel up-to-date en kan je je klanten snel van alle informatie voorzien.
Duurt het toch eens wat langer? Dan laten we dat meteen weten zodat jij goed geïnformeerd blijft.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw vastgoedadministratie?
Bekijk onze formules en tarieven of stel snel je vraag via Whatsapp.
