Vertrouw je vastgoedadministratie toe aan echte experten
administratie vraagt véééél tijd
Jouw tijd is kostbaar. En helaas slorpt de administratie voor de verkoop of verhuur van je panden daar wel wat uren van op. Maar je hoeft je planning helemaal niet in bochten te wringen. Onze kundige office managers en scherpe juristen nemen die taak graag uit handen. Wij leiden jouw vastgoedadministratie in goede banen.
Wat maakt ons jouw ideale adminpartner?
- Meer dan 30 jaar aan vastgoedkennis
- Duurzame ondersteuning voor lange of korte termijn
- Gegarandeerd veilige en vertrouwelijke service
- Transparante communicatie, zonder verrassingen
Waar kunnen we jou mee helpen?
Onze expertise reikt verder dan papierwerk afhandelen – al helpen we je daar natuurlijk ook graag mee. Dankzij de uitgebreide expertise van ons veelzijdige team vind je hier een grote variatie aan ondersteunende diensten. Zo kan jij met een gerust hart tijd spenderen aan wat jij belangrijk vindt
Vastgoedadministratie
OVAM, stedenbouw,, antiwitwasverplichtingen, …
Wij stellen alle nodige attesten op en beheren de uitgebreide administratie, voor en na de verkoop.
Juridische & fiscale begeleiding
Voor vragen over belastingzaken en juridische verplichtingen zit je goed. Wij nemen fiscale vragen, de opmaak van rapporten en de aanvraag van subsidies graag voor onze rekening.
Marketinghulp
Kosten-batenanalyses opstellen, marktbevragingen afnemen of je sociale media beheren? Dat kan je allemaal aan één en dezelfde partner toevertrouwen.
Nog andere taken waarmee wij je kunnen ontzorgen?
A la carte of all-in: Onze winnende formules
Pak je graag enkel je administratie aan of verkies je het totaalpakket met ontzorging van je volledige dossiers, administratieve taken, compromissen, aankoop- en verkoopbeloften, huurcontracten en andere overeenkomsten? Voor zowel kleine taken als de A-tot-Z-aanpak staan we voor je klaar.
Het vastgoed-admin-recept…
Plan vrijblijvend een gratis digitaal verkenningsgesprek om jouw ondersteuningsvragen te bespreken. Samen verkennen we de beste aanpak en een voorstel op maat.
Teams en Sharepoint zijn onze favoriete omgevingen: daar kan jij alle nodige documenten veilig met ons delen, via een unieke toegang.
Onze professionals gaan aan de slag – en dat doen we heel transparant. Onze vooruitgang kan je 24/7 volgen in een overzichtelijke Excel-sheet.
Wij zijn snelle werkers: binnen de 2 werkdagen verschijnen al jouw gewenste documenten in onze gedeelde hub. Zo ben je snel up-to-date en kan je je klanten snel van alle informatie voorzien.
Duurt het toch eens wat langer? Dan laten we dat meteen weten zodat jij goed geïnformeerd blijft.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw vastgoedadministratie?
Bekijk onze formules en tarieven of stel snel je vraag via Whatsapp.